JORNADA ESPORTIVA D’INCLUSIÓ

23 de març 2023

Aula Oberta – 4t ESO

El dijous 23 de març es va dur a terme, al pati del nostre institut, l’activitat “Posa’t en la seua pell”. Es va tractar d’una jornada esportiva i educativa d’integració. Un grup d’alumnes del Col·legi d’Educació Especial “Ruiz Jiménez” que participa, en el projecte “Aula Oberta” que també es realitza en el nostre centre, va gaudir d’unes activitats dissenyades i impartides per l’alumnat de 4t de l’ESO sota la supervisió i coordinació del professor d’Educació Física, Javier Pastor García.
Totes les activitats compartien un component lúdic i integrador per a la conscienciació i sensibilització del nostre alumnat en el complex món de la diversitat funcional intel·lectual.
La jornada va transcórrer molt satisfactòriament. Totes i tots van aprendre i van gaudir realitzant esport inclusiu.

Alumnat gaudint de la jornada