VISITA CAIXAFORUM VALÈNCIA

16 de febrer 2023

1º C.F. DE GRAU MITJÀ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

L’eixida extraescolar ha estat molt profitosa, ja que no només el grup ha estret llaços entre si gràcies a un esmorzar on hem tingut l’oportunitat d’integrar-nos i conèixer-nos millor, sinó que hem visitat l’edifici de l’Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències on actualment té la seva ubicació CAIXAFORUM València.

L’Àgora és una gran plaça coberta dissenyada per Santiago Calatrava situada al complex de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, entre el pont de l’Assut de l’Or i l’Oceanogràfic, i dins del mateix es troba CAIXAFORUM .

Precisament allà, hem pogut formar part d’un taller educatiu, guiat i interactiu, sobre l’aplicació de la intel·ligència artificial a l’educació, participant en projectes de recerca internacionals.

Alumnat i professorat gaudint de la eixida a CAIXAFORUM