L’IES Clara Campoamor guanya dos premis en el concurs de cristal·lografia

El passat divendres 3 de maig l’alumnat del “Taller d’aprofondiment en Biologia i Geologia” va participar en el concurs “Cristal·lografia a l’escola” organitzat pel Museu de les Ciències de València i la Universitat Jaume I de Castelló.

El bon treball dels darrers mesos de: Irene González, Sofia Montón, Bruno Jara, David Bravo, Israel Rincón, Adrián Ceballos, Rubén Moldovan, Andrea Collado, Ferran Martínez, Abrar Rais, Isabel Sánchez i Marta Sánchez, acompanyats pels professors Jose Alberola, Verónica Sanz, Àngel Tendero i Sabrina Valiente, es va veure reflectit en la defensa dels seus projectes davant del públic general, i dels membres del jurat que s’acumulaven per escoltar les explicacions dels nostres representants.

De fet, vam obtindre la recompensa de dos premis. Un al millor pòster científic, i un a la millor explicació davant el jurat. La qual cosa ens alegra ja que la ciència sense el treball de documentació i la posterior divulgació de les idees pot quedar-se en un simple joc al laboratori.

Els professorat vol trasmetre l’enorme satisfacció que produeix veure el nostre alumnat desenvolupar-se amb tanta seguretat en estes situacions, i animem a qualsevol alumne/a del centre a participar en este o altres concursos. Nosaltres ja tenim ganes d’afrontar un nous reptes!.