Taller primers auxilis a 3r d’ESO

Esta setmana ens ha visitat Rocío Puig, auxiliar d’infermeria i tècnica en primers auxilis, per fer unes xarrades sobre primers auxilis a l’alumnat de 3r d’ESO i PCD. D’esta manera el nostre alumnat ha aprés nocions bàsiques sobre com actuar en situacions d’emergència. Com fer la maniobra Heimlich, com actuar en un accident de trànsit, com tractar una cremadura o una hemorràgia.

També han comprés com alguns tòpics sobre primers auxilis són perjudicials: a partir d’ara ningú es posarà pasta de dents en una cremadura solar, per exemple.

Per altra banda, el centre està molt safisfet amb la participació de Rocío ja que és membre de la comunitat educativa de l’IES Clara Campoamor com a mare d’un alumne, i esperem comptar amb la seua participació en més ocacions, així com la d’altres familiars del nostre alumnat.

Recorda, en cas d’emergència telefona a l’112.