‘Tea party’ a la classe d’anglés oral

L’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit d’una autèntica ‘Tea party’ a la classe de competència comunicativa en llengua anglesa. Dins de la unitat didàctica dedicada al menjar, els i les estudiants han conegut la història del famosíssim te anglés i han tastat algunes de les varietats més populars. A més a més, han pogut degustar dolços i pastes angleses.

Amb aquesta activitat hem descobert la importància del te en la historia britànica i també hem aprés algunes frases fetes en les quals aquesta popular beguda s’utilitza per expressar idees molt diferents.

Perquè l’activitat fora realista, les alumnes havien de portar les tasses més adequades per a una autèntica festa del te i totes han portat les seues millors vaixelles. Ha estat una classe molt divertida en la qual ens hem endisat de ple en la cultura anglesa.