Ruta artística per la València antiga i medieval

L’alumat d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat ha tornat hui a fer una activitat extraescolar després de dos anys sense fer-ne cap a causa de la Covid-19.
Ha sigut molt enriquidor visitar el Centre Arqueològic de l’Almoina en un extraordinari recorregut per la història urbana de València des de la seua fundació fins a l’època medieval, per passarel·les que segueixen el traçat dels carrers i pòrtics de la ciutat romana. Després hem visitat la Seu, on hem vist la Capella de Sant Grial i hem gaudit de l’edifici de la catedral amb diferents estils artístics des del romànic al barroc. I com no, hem pujat al Micalet.
Per a acabar, hem visitat una de les exposicions de moda a la ciutat, “IMPRESIONISTAS“, una exposició immersiva en El Ateneo, que ha deixat al nostre alumnat amb ganes de més.
Farem la següent en primavera.