L’alumnat del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials organitza el “Mercat Solidari” 2021

Dilluns 20 de desembre es va celebrar el tradicional Mercat Solidari organitzat per l’alumnat del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials de l’institut. Es tracta d’un acte solidari organitzat pel centre educatiu cada any. El seu objectiu és recaptar fons per als projectes de cooperació internacional i està emmarcat dins de la campanya solidària posada en marxa pels departaments de Joventut i Cooperació Internacional de l’Ajuntament d’Alaquàs amb motiu del Mercat Solidari 2022 que tindrà lloc el pròxim 5 de gener.
L’activitat té dos objectius: per a una part, conscienciar l’alumnat sobre tot aquest tipus d’activitats solidàries i col·laborar amb els projectes de cooperació internacional, i d’altra, serveix com a posada en pràctica dels coneixements adquirits en la primera part del curs per tal que l’alumnat tinga un contacte real del mercat laboral.
El Mercat ha estat possible gràcies al treball de l’alumnat del Cicle Formatiu i la col·laboració dels comerços de la ciutat que han donat una selecció de productes com joguets, llibres i tota classe d’accessoris de decoració per a la llar i altres joies.
Al Mercat vam tindre la visita de l’alcalde d’Alaquàs, Toni Saura, la regidora d’Educació, Marian Espert, la regidora d’Igualtat, Elena Álamo i el regidor de Joventut, Javi Antúnez que van felicitar l’alumnat per la iniciativa i van col·laborar un any més de manera activa en l’activitat.