QUI SOM?

L’Associació de Mares i Pares (AMPA) de l’IES Historiador Chabàs us vol donar la benvinguda al nou curs escolar 2022/2023. També volem agraïr-vos la confiança que cada any dipositeu en nosaltres, incloses les famílies que s’unisquen a la nostra associació enguany. Entre tots i totes farem possible el fet de poder portar a terme més eficaçment les funcions de l’associació.

L’AMPA, dins de les seues possibilitats i de forma desinteressada, realitza una sèrie d’actuacions encaminades a:

• Servir de pont entre les famílies i l’equip directiu del centre.
  • Representar a les famílies en el Consell Escolar, tot podent d’aquesta manera tenir veu i vot en l’educació dels nostres fills.
  • Tenir comunicació i col·laboració amb els diferents departaments didàctics del centre.
  • Col·laborar i participar econòmicament en activitats del centre (tallers, teatre, Premis 25 d’abril, revista científica, compra d’ordinadors i tauletes digitals, material esportiu, etc.).
  • Millorar algunes carències que anem detecant perquè els nostres fills es troben més còmodes al centre.
  • I als alumnes pertanyents a l’AMPA que es graduen en 4t d’ESO, 2n de Batxillerat o 2n de Cicles Formatius se’ls obsequia amb l’orla (sempre que tinguen les dues últimes quotes d’AMPA pagades).

Animem a totes les famílies a formar part de l’AMPA del nostre centre. L’afiliació és voluntària i la quota és de 20 euros per família (no per alumne), que s’ingressarà en el número de compte ES78 2100 7775 8913 0045 3953, preferiblement per transferència bancària.

Si teniu cap dubte, suggerència o necessiteu un aclariment, podeu contactar amb nosaltres en el correu ampa@ieschabas.org o mitjançant el Facebook de l’AMPA.

Apunta-t’hi!

Per a inscriure-vos a l’AMPA, heu de:

1. Feu el pagament de la quota20 euros per família (no per alumne) al número de compte ES78 2100 7775 8913 0045 3953, preferiblement per transferència bancària.

2. Descarregueu al vostre ordinador el full de sol·licitud d’inscripció, empleneu-lo i signeu-lo.

3. Envieu a l’adreça ampa@ieschabas.org un correu electrònic amb:

3.1. Assumpte: Nom i cognoms de l’alumne + Curs que farà en 2022/2023

Per exemple, Jordi García Muñoz 1ESO

Si hi ha més d’un alumne, escriviu els seus noms separats per comes i els seus cursos en rigorós ordre d’escriptura.

Per exemple, Jordi, Mònica García Muñoz 1ESO 4ESO  (Jordi farà 1ESO i Mònica farà 4ESO)

3.2. Dos arxius adjunts, preferiblement en PDF:

3.2.1. La sol·licitud d’inscripció completa i signada.

3.2.2. El justificant de pagament de la quota (20 euros)

NOVETATS

• Reunió ordinaria de l’AMPA del Centre
    Nos complace convocarles a la reunión ORDINARIA del AMPA IES HISTORIADOR CHABAS que se realizará de forma presencial, el próximomartes 17 de Octubre de 2.023, a las 20:00 Horas, en primera convocatoria, y a las 20:30 horas en 2ª convocatoria, en la sala SUM del IES CHABAS. Punxa per descarregar el pdf de la convocatòria.
  • ¿Cómo vives la adolescencia?
  • Curs de manipulador/a d’aliments.
    Ja tenim la convocatòria del Curs de Manipulador/a per a aquest curs. Informació en PDF Ací teniu els document per emplenar i enviar al correu del’AMPA: Document (també trobareu exemplars en Consergeria)