Simulacre

Aquesta setmana passada es varen dur a terme dos simulacres d’evacuació en el nostre centre.

Donada la situació sanitaria d’aquestos darrers anys no s’havia pogut posar en pràctica amb tot l’alumnat les mesures implementades en cas d’emergència. Aquest ha estat el primer cop que hem fet dos simulacres un en horarí matutí i altre en horari vespertí.

Es va establir un grup de control format per un membre de les unitats d’emergència, el cordinador de riscos, la directora del centre, i membres de l’equip de professorat i de l’alumnat. Una vegada acabat el simulacre es posaren en comú les apreciacions de tots els membres del grup i s’escoltaren les recomanacions de l’autoritat per esmenar allò que fos necessari.

Una experiència necessaria i enriquidora per a tota la comunitat escolar.