Per sol·licitar un certificat:
Cal que la persona interessada:
- Informe a Secretaria sobre la certificació que vol obtenir i pot fer-ho presencialment o per telèfon.
Per pagar les taxes administratives: (Recordeu que tots els impresos cal que estiguen pagats amb el nom de l’alumne/a)
- Accediu a l’enllaç pagament de taxes
- A l’apartat Órgan gestor escolliu l’opció INSTITUTS D’ALACANT
- A l’apartat Taxa escolliu l’opció corresponent, segons el certificat que sol·liciteu:
- Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats
- Expedició Historial Acadèmic Batxillerat
- Certificat (o petició duplicat) Superació Nivell A2 (Marc Comú Europeu)
- Targetes d’identitat
- Trieu l’opció de matrícula que us corresponga: Ordinària, Família Nombrosa General o Família Nombrosa Especial.
- Marqueu, si us correspon, la casella Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%
- Polseu Continua i se us generarà la liquidació.
- Empleneu els camps que s’hi demanen (Declarant o subjecte passiu) i polseu Acceptar.
- Anoteu les dades que us ofereix l’aplicació i polseu novament Acceptar.
- S’obrirà un document PDF amb les tres còpies de les taxes. Cal imprimir-les i pagar-les en una entitat bancària.
Per recollir un certificat:
Cal que la persona interessada lliure:
- Comprovant del pagament de les taxes administratives corresponents
- Només en el cas que la persona qui recull el certificat no siga la mateixa persona certificada, cal que aporte també la corresponent autorització.