Sol·licitut certificats

Per sol·licitar un certificat:

Cal que la persona interessada:

  • Informe a Secretaria sobre la certificació que vol obtenir i pot fer-ho presencialment o per telèfon.

Per pagar les taxes administratives: (Recordeu que tots els impresos cal que estiguen pagats amb el nom de l’alumne/a)

  • Accediu a l’enllaç pagament de taxes
  • A l’apartat Órgan gestor escolliu l’opció INSTITUTS D’ALACANT
  • A l’apartat Taxa escolliu l’opció corresponent, segons el certificat que sol·liciteu:
    • Certificacions acadèmiques i certificats a l’efecte de trasllats
    • Expedició Historial Acadèmic Batxillerat
    • Certificat (o petició duplicat) Superació Nivell A2 (Marc Comú Europeu)
    • Targetes d’identitat
  • Trieu l’opció de matrícula que us corresponga: OrdinàriaFamília Nombrosa General Família Nombrosa Especial.
  • Marqueu, si us correspon, la casella Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%
  • Polseu Continua i se us generarà la liquidació.
  • Empleneu els camps que s’hi demanen (Declarant o subjecte passiu) i polseu Acceptar.
  • Anoteu les dades que us ofereix l’aplicació i polseu novament Acceptar.
  • S’obrirà un document PDF amb les tres còpies de les taxes. Cal imprimir-les i pagar-les en una entitat bancària.

Per recollir un certificat:

Cal que la persona interessada lliure:

  • Comprovant del pagament de les taxes administratives corresponents
  • Només en el cas que la persona qui recull el certificat no siga la mateixa persona certificada, cal que aporte també la corresponent autorització.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies