LA NOSTRA REVISTA

Millenium36 és la crònica viva de l'IES Benicalap, la nostra veu pròpia, respectada i respectuosa.

La revista, que es publica trimestralment, és un punt de trobada de tota la comunitat educativa: estudiants, docents i famílies col·laboren en la seua confecció i difusió a través de la selecció de temes d'interés per a tots i la redacció d'articles periodístics.

Des de l'assignatura de Comunicació digital de 4t d'ESO es coordinen els continguts que la nodreixen i des de la biblioteca escolar es maqueta i publica en la web del centre.

Per Millenium36 discorren opinions i informacions que són la resposta crítica i reflexiva dels nostres col·laboradors davant els diversos assumptes del món que ens envolta. Així mateix, les seues pàgines reflecteixen la frenètica activitat en la qual se submergeix el nostre institut cada curs: activitats extraescolars, complementàries, viatges, projectes, concursos, etc. Tots, com a autèntics periodistes, observen la realitat, contrasten les informacions, dissenyen les pàgines i redacten els articles que nodreixen el nostre propi mitjà de comunicació.

En definitiva, Millenium36 és el producte del treball en equip i l'esforç de tot l'IES Benicalap.