PROJECTES DEL CENTRE

Al nostre centre l’IES BENICALAP pensem que l’educació ha de ser integral i s’han de treballar diferents aspectes de les persones i de la societat, per això treballem diferents projectes al centre per a completar l’educació del nostre alumnat. Entre ells tenim grups en els quals ens reunim professorat i alumnat per a treballar conjuntament temes que a ells els interessen. Com son:

També hi ha altres projectes com els PATIS LÚDICS i COEDUCACENTRES perquè l’alumnat aprenga a relacionar-se amb els companys i companyes d’altres maneres. I treballar l’ús del seu temps i de les seues ments d’altres formes.

D’altra banda els projectes d’Innovació com ‘VIU LA DIVERSITAT‘, són projectes de centre on el centre s’involucra per a traure un musical avant amb tots els valors que això aporta: com a treball en equip, assajos fins a últimes hores perquè tot isca bé, posada en escena, parlar en públic, etc. El professorat queda impressionat amb l’evolució que veiem en els estudiants al llarg del curs i la seua posada en escena final. Hi ha un creixement personal en ells increïble.