VIU LA DIVERSITAT

TEATRO: «¡VIU LA DIVERSITAT, EXPRESSA´T!

El Projecte d’Innovació “Viu la Diversitat, Expressa’t!”, està organitzat conjuntament per l’IES Ausiàs March i l’IES Pere Boïl de Manises, i l’IES Benicalap de València, des de el curs 2018/19. Aquesta col·laboració ha continuat al llarg dels diferents cursos amb diversos espectacles i projectes: ODS i acció, el llegat desaparegut, …

Es tracta del treball conjunt amb alumnat de 3r, 4t ESO i Batxillerat per a preparar una funció, una performance musical, que es representa en abril a l’Auditori Germanies de Manises, i té el seu origen en un Projecte d’Innovació Educativa realitzat per l’alumnat dels tres centres. Aquest alumnat hi ha realitzat l’escenografia, el disseny i confecció del vestuari, la interpretació musical … El resultat és un obra d’una excel·lent qualitat. On les persones Sordcegues poden gaudir d’ell perquè, a pesar que hi ha números musicals, la vibració, les coreografies i la posada en escena fan oblidar que no poden sentir les cançons, però sí sentir i gaudir d’un espectacle vibrant i original, a més d’accessible, ja que es subtitula i es conta amb dos interpretes de LSE (llenguatge de signes).