L´AMPA MÉS PROP DE TU

Ser soci de l’AMPA implica tindre veu i vot en les assemblees de l’AMPA, poder votar en decisions que afecten el Consell Escolar i per tant en l’educació dels nostres fills i filles

En ser socis del Ampa obtenim múltiples beneficis com, per exemple, el val de material escolar que tots els anys s’entrega i l’agenda escolar per als alumnes de batxiller i cicles, així com l’asegurança escolar obligatoria. El centre fa entrega de la agenda a tot l’alumnat de la E.S.O.

A més, obtenim subvencions que ens dona l’Ajuntament de les quals es beneficia tot l’alumnat per al pagament d’activitats o necessitats destinades per a ells que necessite el centre.

També colaborem en l’acte de graduació de batxillerat.

FES-TE SOCI, AJUDA Al FET QUE  L’AMPA CONTINUE AMB LA SEUA TASCA.

SI VOLS COL·LABORAR AMB NOSALTRES, ANIMAT. NO DUBTES A PASSAR-TE PER EL DESPATX.

COM FER-SE SOCI DE L’AMPA

Fer-se soci de l’AMPA és molt fàcil, únicament haureu d’abonar una quota anual de 18€ per família,

CAIXABANK

Nº de cuenta: ES06 2100 2611 3813 0047 3545

Concepte: nom de l’alumne/a i el curs

Una vegada feta la transferència, enviar per correu electrònic a ampaiesbellaguarda@gmail.com adjuntant el justificant de pagament i les dades de l’alumne/a , nom i curs.

Per a qualsevol consulta poden posar-se en contacte amb el Ampa a través de:

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC DE L’AMPA

Horari d’atenció despatx de l’Ampa: Dijous 17.00h – 18.00h