Durant l’últim mes, els alumnes de màrqueting i publicitat han tingut l’oportunitat de viure una experiència enriquidora: desenvolupar un nou producte des de zero, com si anaren professionals del sector.

Aquest repte els ha exigit definir les característiques del producte que volien crear, dissenyar la seua marca -crear el logotip que la identificara, desenvolupar un storytelling que contara la història i els valors de la marca-, elaborar un prototip que complira amb les demandes del públic objectiu i el disseny de l’embalatge que permetera captar l’atenció dels clients potencials.

Es tracta d’un procés que reprodueix fidelment el que es duria a terme en el mercat real, amb totes les seues dificultats i oportunitats, i que els ha permés posar en pràctica els seus coneixements i habilitats adquirits

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies