A principis del mes de febrer, durant el període de Rebaixes, els estudiants de Segon del Cicle Superior de Gestió de vendes i espais comercials, amb el mòdul de Gestió de productes i promocions en el punt de venda, van realitzar una activitat d’investigació sobre la satisfacció de clients en diverses botigues de València.

Es van dividir en 4 grups per a enquestar als clients de Zara, el Corte Inglés i Primark. Tenint en compte que es necessitava una mostra prou àmplia per a analitzar els resultats i comparar-los, els alumnes havien d’enquestar a 10 persones cadascun.
L’activitat va ser un èxit. Malgrat les múltiples negatives per part dels clients, els alumnes no es van rendir i van aconseguir l’objectiu.
Amb aquest exercici de carrer, es va treballar la tècnica de porta freda, la seguretat en si mateix, el control de les emocions, el treball en equip i la satisfacció del treball ben fet, i l’aprenentatge a través de l’experiència.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies