“PREMI EXTRAORDINARI ESO 2024”

Entrevista a les alumnes Nàdia Císcar i Gloria del Barrio,

Les alumnes Nàdia Císcar i Gloria del Barri, actualment cursant 1 de Batxillerat Humanístic en el nostre centre, han obtingut Premi Extraordinari en l’expedient de l’ESO. A part de felicitar-les, els hem preguntat quin és el seu secret per a traure tan bones notes.

Gloria ens diu que cal organitzar-se, ser constant, implicar-te en les matèries i gaudir aprenent.

Nàdia insistix en l’interés per les matèries, fer treballs voluntaris, afrontar els estudis amb *alegria i motivació i també descansar per a poder ser més productiva. Les dos coincidixen en la importància de llegir molt per a millorar el nivell cultural en general.

També hem volgut saber la seua opinió sobre la utilització de la Intel·ligència Artificial en la realització de treballs o en els estudis. Elles no ho usen per a fer treballs, però creuen que si pot ser una ferramenta útil si ajuda a automatitzar alguna part rutinària. Creuen que llegir i fomentar l’esperit crític és molt millor.

Quant a les seues matèries favorites durant l’ESO, les dos estimen el llatí (felicitats al professorat de llatí de l’ESO), Nàdia és fan de la física i química encara que ja no la cursa, i Gloria es decanta també per la història. Encara no saben que estudiaran en la universitat, però estem convençuts que els anirà genial.