Durant l’últim mes, els alumnes de màrqueting i publicitat han tingut l’oportunitat de viure una experiència enriquidora: desenvolupar un nou producte des de zero, com si anaren professionals del sector.

Aquest repte els ha exigit definir les característiques del producte que volien crear, dissenyar la seua marca -crear el logotip que la identificara, desenvolupar un storytelling que contara la història i els valors de la marca-, elaborar un prototip que complira amb les demandes del públic objectiu i el disseny de l’embalatge que permetera captar l’atenció dels clients potencials.

Es tracta d’un procés que reprodueix fidelment el que es duria a terme en el mercat real, amb totes les seues dificultats i oportunitats, i que els ha permés posar en pràctica els seus coneixements i habilitats adquirits

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies