ALUMNAT DE L’IES ABASTOS DISSENYA ELS APARADORS DE SANT VALENTÍ D’ALGUNS COMERÇOS DEL BARRI

Els estudiants de segon curs del Cicle Formatiu de Gestió de Vendes i Espais Comercials de l’IES Abastos han dissenyat els aparadors de Sant Valentí d’alguns comerços del barri. Aquesta iniciativa s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració entre el centre educatiu i l’Associació de Comerciants de Extramurs (Acomex). L’alumnat que cursa el mòdul professional d’Aparadorisme i Disseny d’Espais Comercials, organitzats per grups de treball, ha dissenyat i decorat els aparadors de Belmar Fotógrafos, Nova Visión Centro Óptico, Mercería Marieta, A&B Moda y Complementos y Papelería Quart 133.
Divendres passat 2 de febrer es va realitzar la presentació oficial del projecte. Els estudiants, acompanyats del professorat, altres membres de la comunitat educativa i representants de *Acomex, van fer un recorregut a peu pels comerços col·laboradors i van explicar com havien ideat, dissenyat i muntat els seus aparadors. Aquests dissenys romandran exposats durant tota la campanya de Sant Valentí.
L’IES Proveïments agraeix als comerciants la seua col·laboració i aposta per la continuïtat d’aquesta mena d’iniciatives en les quals l’alumnat entra en contacte directe amb la realitat de l’àmbit professional.