Projecte màrqueting digital-IA

Projecte màrqueting digital-IA: connectar amb les necessitats, crear oportunitats.

Este mes hem aprés que el màrqueting genuí tracta d’entendre i abordar les necessitats dels consumidors per a satisfer-les, de manera creativa i efectiva, i no de vendre els productes que l’empresa fabrica. Hem descobert que posar al client en el centre de tot és la clau per a construir connexions significatives i duradores.

En estudiar la teoria de Maslow, hem comprés que les persones tenen una diversitat de necessitats, des de les més bàsiques com respirar fins a les més complexes que els porte a la seua autorealització. Cadascuna d’estes necessitats els ajuda a definir-se com a individus i modela les seues eleccions.

D’esta manera estem aconseguint un enfocament molt més humà i centrat en el client en el món del màrqueting i, per tant, de l’educació!

#InnovaciónEducativa #MarketingCentradoEnElCliente #AprendizajeSignificativo



Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és PXL_20231010_144740998-1024x768.jpg

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és PXL_20231010_144750531-1024x768.jpg



Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és PXL_20231010_144740998-1024x768.jpg

Aquesta imatge té l'atribut alt buit; el seu nom és PXL_20231010_144750531-1024x768.jpg



Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies