Un grup de companyes que participem en la biblioteca estem iniciant una proposta per a la seua dinamització, amb l’objectiu que els alumnes freqüenten aquest espai.
Tota biblioteca és un lloc de trobada pacífica i de coneixement, on tots podem aprendre a conéixer-nos i a conéixer a altres persones, idees, llocs, cultures…
La intenció que ens anima és facilitar l’acostament de l’alumnat a aquest espai per a fomentar la lectura. Per a això hem pensat algunes activitats:

1. Propostes de lectures mensuals relatives a una temàtica, tant per a joves com per a adults, és a dir, que tinga cabuda la totalitat de la Comunitat Educativa (alumnes, professors, pares, mares i personal subaltern del centre), amb la participació inestimable dels departaments de Llengües.
  2. Conformement a aqueixa temàtica proposar activitats de tutoria als tutors de 1r ESO, de caràcter artístic per a la decoració de murals en el corredor d’entrada a la biblioteca.

Ens agradaria animeu-vos al fet que convideu als vostres alumnes a visitar la Biblioteca, els ajudeu a descobrir-la i gaudir-la.

lectures recomanades per a febrer