A principis del mes de febrer, durant el període de Rebaixes, els estudiants de Segon del Cicle Superior de Gestió de vendes i espais comercials, amb el mòdul de Gestió de productes i promocions en el punt de venda, van realitzar una activitat d’investigació sobre la satisfacció de clients en diverses botigues de València.

Es van dividir en 4 grups per a enquestar als clients de Zara, el Corte Inglés i Primark. Tenint en compte que es necessitava una mostra prou àmplia per a analitzar els resultats i comparar-los, els alumnes havien d’enquestar a 10 persones cadascun.
L’activitat va ser un èxit. Malgrat les múltiples negatives per part dels clients, els alumnes no es van rendir i van aconseguir l’objectiu.
Amb aquest exercici de carrer, es va treballar la tècnica de porta freda, la seguretat en si mateix, el control de les emocions, el treball en equip i la satisfacció del treball ben fet, i l’aprenentatge a través de l’experiència.