CERTIFICACIÓ 2022: Esmena d’errors

Si no apareixes en nigún llistat o has d’esmenar un altre tipus d’error fes-nos arribar les teues al·legacions i documentació pertinent perquè puguem solucionar-ho.
Si apareixes en el llistat d’alumnat no admés serà per alguna d’aquestes raons:

1. No justifica correctament el trasllat d’espediente / No justifica correctament el trasllat d’expedient
  2. La taxa no inclou el pagament en concepte d’obertura d’expedient / La taxa no inclou pagament en concepte d’obertura d’expedient
  3. No justifica correctament l’exempció de la taxa / No justifica correctament l’exenció de la taxa
  4. No aporta justificant del pagament de les taxes / No aporta justificant del pagament dels taxes

Per a ser admeses, les persones afectades (raons 1, 2 i 4)  poden seguir una de les següents vies:

A) En el cas que hages sigut alumna/o (lliure o oficial) d’alguna EOI de la Comunitat Valenciana anteriorment, podries justificar-ho mitjançant algun d’aquests documents emés per la teua escola anterior:

• un certificat de matrícula
  • una certificació acadèmica
  • un títol
  • un resguard de matrícula
  • el teu carnet d’estudiant
  • una taxa (model 046) mecanitzada (segellada pel banc)
  • una taxa (model 046) sense mecanitzar acompanyada del seu corresponent justificant de pagament (producte del pagament per internet o per caixer automàtic)

B) En el cas que mai abans hages sigut alumna/o d’una EOI de la Comunitat Valenciana, hauràs d’aportar:

• una taxa d’obertura d’expedient. 25,98 €, (model 046) d’expedient mecanitzada (segellada pel banc) o
    una taxa d’obertura d’expedient. 25,98 €, (model 046) d’expedient juntament amb el seu justificant de pagament (si realitzes el pagament per internet o per caixer automàtic)

Pots generar la taxa des d’AQUEST ENLLAÇ (huitena opció, “Obertura d’expedient”). Una vegada generada i completada, pots pagar-la des d’AQUEST ENLLAÇ.

Ups! No hem pogut localitzar el teu formulari.