Resultats definitius PUC 2025

Està previst publicar els resultats definitius el 22 de setembre a partir de les 15 hores.

https://appweb1.edu.gva.es/CiudadanosWeb/public/resultadoeoipuc.do?metodo=generarInicio&ens=EXT&tpd=DEF

Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva presencialment en horari de secretaria del centre o per correu certificat.

IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe  relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.

Imprés de sol·licitud de reclamació de qualificacions.

Està previst publicar els resultats definitius el 1 de JULIOL a les 16 hores.

https://appweb1.edu.gva.es/CiudadanosWeb/public/resultadoeoipuc.do?metodo=generarInicio&ens=ORD&tpd=DEF

Els candidats no presentats o que no hagen superat alguna de les activitats de llengua podran presentar-se a la convocatòria extraordinària de setembre 2025.

Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (30 de juny , 3 i 4 de juliol) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat.

IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe  relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.

Imprés de sol·licitud de reclamació de qualificacions.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies