Resultats definitius PUC 2024

Està previst publicar els resultats definitius el 20 de setembre a partir de les 15 hores.

Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (23, 24 i 25 de setembre) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat. L’alumnat de l’EOI VV que vulga interposar una reclamació, haurà d’adreçar-la a la Dirección de l’EOI Virtual Valenciana.

IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe  relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.

Imprés de sol·licitud de reclamació de qualificacions.

Està previst publicar els resultats definitius el 28 de juny a les 15 hores.

Els candidats no presentats o que no hagen superat alguna de les activitats de llengua podran presentar-se a la convocatòria extraordinària de setembre 2024.

Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (30 de juny , 3 i 4 de juliol) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat.

IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe  relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.

Imprés de sol·licitud de reclamació de qualificacions.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies