Resultats definitius PUC 2024
Està previst publicar els resultats definitius el 20 de setembre a partir de les 15 hores.
Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (23, 24 i 25 de setembre) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat. L’alumnat de l’EOI VV que vulga interposar una reclamació, haurà d’adreçar-la a la Dirección de l’EOI Virtual Valenciana.
IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.
Està previst publicar els resultats definitius el 28 de juny a les 15 hores.
Els candidats no presentats o que no hagen superat alguna de les activitats de llengua podran presentar-se a la convocatòria extraordinària de setembre 2024.
Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (30 de juny , 3 i 4 de juliol) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat.
IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.