Resultats definitius PUC 2024

Està previst publicar els resultats definitius el 28 de juny a les 15 hores.

Els candidats no presentats o que no hagen superat alguna de les activitats de llengua podran presentar-se a la convocatòria extraordinària de setembre 2024.

Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (30 de juny , 3 i 4 de juliol) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat.

IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe  relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.

Imprés de sol·licitud de reclamació de qualificacions.

Està previst publicar els resultats definitius el 21 de setembre a partir de les 16 hores (Atenció: són definitius a partir del dia i l’hora indicats encara que a la plataforma pose “provisionals”):

https://appweb1.edu.gva.es/CiudadanosWeb/public/resultadoeoipuc.do?metodo=generarInicio&ens=EXT

Segons l’ORDRE 32/2011, de 20 de desembre, el termini per a la presentació de reclamació escrita serà de tres dies hàbils a computar des de l’endemà de la data de publicació de l’acta definitiva (22, 25 i 26 de setembre) presencialment en secretaria del centre (de 9h a 13h) o per correu certificat. L’alumnat de l’EOI VV que vulga interposar una reclamació, haurà d’adreçar-la a la Dirección de l’EOI Virtual Valenciana.

IMPORTANT: La reclamació haurà de ser motivada. Es constituirà un òrgan que instruirà la reclamació i que actuarà de manera col·legiada per a estudiar-la i elaborar un informe  relatiu als fets, actuacions, valoració de la correcta aplicació dels criteris d’avaluació i de l’adequació de la prova. Així mateix, en l’informe realitzaran la proposta de rectificació o de ratificació de les decisions d’avaluació adoptades i les mesures correctores, si és el cas. El centre respondrà per escrit a la reclamació.

Imprés de sol·licitud de reclamació de qualificacions.