Visita a Yecla del alumnes del CFGS Direcció de Cuina

El passat 5 de desembre els alumnes de 1er i 2n de Direcció de Cuina van visitar la murciana localitat de Yecla. A l’altiplà murcià van fer un tast d’oli d’oliva a l’almàssera ecològica Deortegas. Van poder apreciar les diferències que hi ha entre les diferents varietats d’oli que allí preparen. A més, van poder provar un oli que no era apte per al consum i així van poder apreciar quines son els defèctes que tenen aquestos olis.

Més tard van anar a vore una bodega de la DOP Yecla. La bodega en concret es El Señorío de Barahonda. En el marc d’aquesta bodega s’encontra un restaurant gastronòmic amb sol Repsol, el qual també van poder visitar. A més, en esta bodega van poder vore el procés de producció del vi, van poder fer un tast i van poder aprendre sobre esta denominació d’origen que tenim tan apropet nostre.

L’activitat va acabar amb uns quants alumnes i els profes dinant gaspatxos yeclans a un restaurant de la localitat. Va ser un gran tancament de l’activitat.