Visita al iCenter de l’empresa NTT Data

L’alumnat de 2n del cicle superior “Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa” (ASIX) del nostre CIPFP Batoi ha visitat el iCenter de l’empresa NTT Data a Sant Joan d’Alacant el dimarts 19 de desembre.

NTT Data és una multinacional molt important especialitzada en serveis de consultoria i informàtica. A nivell internacional compta amb més de 190.000 empleats, dels quals uns 3.300 treballen en Alacant. La seua pàgina web és https://es.nttdata.com

De la nostra visita podem destacar les següents parts:

• Presentació general de l’empresa multinacional i de la seu d’Alacant.
  • Explicació de les àrees de treball inicial en les quals l’alumnat del cicle formatiu superior ASIX solen fer les pràctiques, amb moltes possibilitats de continuar treballant després.
  • Dinàmiques de grup amb vàries activitats més participatives i lúdiques com ara un “trivial” amb preguntes d’informàtica, un joc de buscar pistes per les instal·lacions de l’empresa i parlar amb empleats, etc.

En total quasi 3 hores molt instructives i variades que han passat volant.