Alumnes de primer de CAE empren dinàmiques grupals per a treballar “La Comuniacaió i el Treball en Equip”

El passat dimarts 7 de maig el grup de primer de Tècnic de Cures d’Auxiliar d’Infermeria, va realitzar a l’exterior del nostre centre un conjunt de dinàmiques amb la finalitat de desenvolupar el treball en equip, de motivar i de potenciar la comunicació i escolat activa a l’alumnat, d’aquest cicle.

Les activitats es troben dins del bloc de comunicació del mòdul de RET. Una de les activitats va ser “campo de minas”, on les xiques es van agrupar per parelles i on una anava amb els ulls tancats i altra devia fer de guia només amb la veu (comunicació verbal) a través d’un circuit amb una serie d’obstacles. Aquest joc se centra en la confiança, la comunicació i l’escolta eficaç.

Junt a aquest joc també vam fer altres a l’exterior com “campo de minas”, el teléfono i “dime algo bonito”.

Les xiques s’ho van passar molt bé i van poder aprendre noves formes de treballar com a grup.