IMoute Lego Serious Play al mòdul de FOL i EIE en l’aula d’emprenedoria

El passat divendres 3 de maig, vam rebre 9 companyes de diferents centres de Cocentaina, Benissa, Ibi, San Miguel de Salinas i Altea.

Inma Lillo i Eva Ferrero (departament de FOL) van presentar la metodologia activa d’aprenentatge de Lego Serious Play (LSP) i la part pràctica que des del nostre CIP FP Batoi estem desenvolupant amb resultats molt satisfactoris des de fa dos cursos escolars. Es tracta d’una nova visió de l’aprenentatge que es desmarca de l’educació tradicional on es treballa l’expressió comunicacional i s’aprèn d’una manera més lúdica, creativa i enginyosa.

S’han realitzat activitats pràctiques amb LEGO, s’han mostrat les tasques fetes pel nostre alumnat de FOL i EIE i els hem encoratjat a fer més i millor cada dia la seua tasca docent amb aquesta nova ferramenta.

Us deixem fotos! La jornada ha estat molt gratificant, continuem sempre avant!