I-MOU-TE “Projecte APRENENTATGE-SERVEI”

Hui hem rebut la visita dels IES Antonio Navarro Santafé (Villena) i  Beatriu Fajardo Mendoza (Benidorm) per conéixer com treballem al nostre centre la metodologia d’aprenentatge -servei.
Inés González (Dep. de FOL) i Àngel Hidalgo (Dep. de Serveis a la Comunitat) han compartit amb Mª José, Pepi, Laura i Xaro com implementen aquesta metodologia a l’aula, així com els reptes i els entrebancs als quals s’han enfrontat, però sobretot els bons resultats de l’alumnat tant amb relació en l’assoliment de resultats d’aprenentatge com de satisfacció personal de l’alumnat i dels docents.
A més a més de la sessió de treball, hem fet un productiu intercanvi sobre experiències i projectes i hem gaudit d’una magnífica pausa -café preparada per l’alumnat dels CFGM de Serveis de Restauració i Cuina i Gastronomia.
Un plaer haver compartit aquest matí amb totes vosaltres! Esperem continuar en contacte i fer xarxa.