Visita al Centre de dia i residència Gormaget d’Alcoi.

El passat divendres 22 de març, els i les alumnes d’Atenció a Persones en situació de Dependència van visitar el Centre de dia i residència Gormaget d’Alcoi.

El director de la residència ens va mostrar les instal·lacions, explicar quins eren els serveis que prestaven segons el seu nivell de diversitat funcional, com s’organitzaven els i les diferents professionals, així com la importància de deixar constància del treball que feien els diferents components dels equips de treball amb aquestes persones amb diversitat funcional intel·lectual.

Va ser una visita molt enriquidora que va servir a l’alumnat per a conéixer la realitat del centre, així com per a descobrir espais dedicats a l’atenció a la dependència en Alcoi.