Experiències plenes d’aprenentatges

L’alumnat de 1r d’Educació Infantil en este mes de març ha tingut un contacte directe amb el sector productiu mitjançant diferents activitats.

En primer lloc, es va visitar l’Escola infantil El Salvador d’Ibi. Allí ens van explicar el seu funcionament, i a més van poder gaudir de primera mà de com implementen diferents tipus d’activitats en la primera infància (Tallers, taules de llums, jocs…) La jornada va finalitzar amb la visita guiada a l’Hotel del Joguet.

Per altra banda, el passat dia 7 de març, l’alumnat va visitar la veïna localitat d’Onil. En esta ocasió es van programar i executar diferents activitats per a tots els xiquets i xiquets d’1 a 3 anys de l’Escola Infantil El Barranquet d’Onil. Al voltant de 60 xiquetes i xiquetes gaudiren de les seues propostes d’activitats. A més a més, la directora del centre va mostrar les instal·lacions i el seu funcionament, a més de donar orientacions molt enriquidores per al nostre l’alumnat. La jornada va finalitzar amb la visita al museu de la Nina d’Onil.

Finalment, cal recalcar que han sigut experiències plenes d’aprenentatges i agraïm la col·laboració de tots i totes per fer-ho possible.