Ja està en marxa el projecte ” El viatge del Tirisiti i la Tereseta”.

Aquest dilluns 11 de desembre l’alumnat de 2n de primària de les escoles públiques  CEIP “El Romeral”, “Horta Major”, “Miguel Hernández” i “Sant Vicent” van poder gaudir de la visita dels nostres benvolguts Tirisiti, Tereseta i “l’Agüelo, acompanyats per 4 divertidíssims patges. Aquests personatges han convidat a les xiquetes i xiquets a realitzar  amb ells un meravellós viatge amb una destinació que hauran de descobrir en arribar al nostre CIP FP Batoi, els propers 18, i 19 de desembre.

Aquest projecte “El viatge de Tirisiti i Tereseta”, està planificat i dut a terme per l’alumnat de 1r i 2n del CFGS TASOCT, amb la col·laboració del departament d’hostaleria, que ens endolzarà l’activitat. A més, compta amb el recolzament institucional de les Regidories d’Educació i Cultura de l’Ajuntament d’Alcoi i  es va donar a conéixer en una roda de premsa amb els mitjans de comunicació i la regidora de cultura i el regidor d’educació.