Curs de l’Aula Permanent de Ciències de la Salut de la Universitat de Granada a Mojácar

L’alumnat de 1r i 2n del CFGM Farmàcia i Parafarmàcia durant els dies 4, 5, 6 i 7  de juny han realitzat un curs de l’Aula Permanent de Ciències de la Salut de la Universitat de Granada a Mojácar.
Aquest curs ha versat sobre Importància de la Formulació Magistral en la teràpia actual. Formulació Magistral a nivell de mucoses: malalties bucals, óticas, oftàlmiques i nasals. Formulació Magistral en dermatitis. Tractament de l’acne, de la psoriasis, de la cuperosis, i rosàcia mitjançant formulacions individualitzades. Formulació Magistral en podologia.Gràcies a aquest tipus de formació l’alumnat pren consciència de la importància de la formació contínua i, a més, serveix com a punt de trobada amb altres professionals amb les mateixes inquietuds.