PARTICIPACIÓ DE PRIMER DEL CICLE SUPERIOR D’ADMINISTRACIÓ I FINANCES EN EL FORO EMPLEO – JOB TALENT DE LA UPV

La nostra alumna del cicle superior d’Administració i Finances Carolina Castillo, guanyadora del Premi IDEA-T 2022 de la UPV-Alcoi, s’ha presentat a l’Elevator Pitch, que ha tingut lloc el dia 5 de maig al Pavelló Esportiu de Georgina Blanes de la UPV dins de la 20a edició del Foro de Empleo – Job Talent que s’organitza després de dos anys sense activitat.

Carolina de forma individual ha volgut presentar-se per demanar finançament per al seu projecte, i nosaltres com no, hem estat ahí per a recolzar-la.

Hem aprofitat tot el grup de primer d’Administració i Finances, per visitar les carpes de les empreses i organitzacions, i participar en les activitats programades i inclús hem pogut participar en l’Escape Room.

Moltes de les empreses col·laboradores han estat explicant als visitants els perfils professionals més demandats actualment a les seues empreses i com no les qualitats personals que volen que formen part del seu equip humà. També oferien la possibilitat de presentar-se i inclús deixar el CV.

Una vegada més donar les gràcies a l’alumnat i professorat implicat en l’activitat, perquè així el treball és més motivador per a tots, i també als organitzadors, institucions i empreses implicades, que han fet possible que aquesta jornada haja sigut molt productiva.