MENÚ PER EMPORTAR

ensalada.png

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha organitzat, junt amb les empreses que presten el servei de menjador escolar, un nou servei de menú per a emportar destinat a l'alumnat usuari del menjador escolar durant els dies que haja d'estar confinat a casa per motius de la COVID-19.

Les famílies de l'alumnat en situació de confinament podran recollir al centre educatiu el dinar per als seus fills i filles a partir de l'1 de desembre sense cap recàrrec sobre el preu establit o sobre la beca menjador. Igual que els plats que se serveixen al menjador escolar, en el cas que l'alumnat presente alguna al·lèrgia o intolerància alimentària, rebrà el menú per a emportar adientment elaborat i identificat.

Per a activar aquest servei, el primer dia de confinament del fill o filla, la família haurà d'informar el centre educatiu si desitja o no que se li facilite el menú per a emportar. Per tal de poder organitzar-lo correctament s'haurà d'informar pel matí abans de les 10:00h. Una vegada acceptat el servei es mantindrà durant tot els temps que dure el confinament.

Per a poder fer ús d'aquest servei s'haurà d'emplenar un document informatiu i de conformitat amb les normes d'ús del servei.

Quan els representants legals de l'alumnat no puguen acudir personalment a replegar el menú hauran d'autoritzar per escrit a una altra persona.

Documentació

Ací podreu trobar diferents documents, justificants, sol·licituds, etc…, que podeu necessitar en algun moment.
Recordeu que podeu usar algunes aplicacions per plenar i signar documents, com per exemple Adobe Fill&Sign

Adobe Fill & sign
Adobe Fiil & sign

Carta compromís família-escola: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Acord voluntariat: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tututor o tutor del volstre fill/a (soles en cas de voler participar com a voluntaris/es en les activitats pedagògiques del centre)

Justificant d’absència: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Eixida del Centre en horari lectiu: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Autorització per replegar alumnat: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Autorització per replegar informe: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Completar el procés de matriculació

Per tal de completar el procés de matriculació, s’han d’omplir els fulls de MATRICULA que podeu descarregar en aquesta pàgina i portar-los a l’escola. Recordeu que també heu d’aportar el DNI de pare /mare / tutor/a legal i el llibre de família o certificat del registre. També haureu de portar la documentació que acredite les situacions o circumstàncies al·legades quan presentareu la sol·licitud.

Si no podeu descarregar i imprimir els fulls, heu de passar per l’escola i replegar-los en Consergeria. El dia que vingueu a entregar els papers, haureu de demanar torn al conserge i esperar al pati fins que us avise.

Us esperem.

Material Socialitzat

A la nostra escola treballem amb material socialitzat. Això vol dir que l'alumnat paga una quota a principi de curs que gestionen les famílies des d'una comissió de l'AFA. Amb eixos diners es compra tot el material necessari per al curs, es fan les fotocòpies, es paguen autobusos i entrades al teatre, concerts, museus, etc... És a dir les famílies no han de pagar res més durant el curs, a excepció de les estades de més d'un dia.

Ací podeu trobar la quota de material per al proper curs per nivells i el nº de compte on s'ha de fer l'ingrés. El rebut l'haureu de portar en setembre als tutors/tutores.