RÀDIO ESCOLAR

lES ESTRELES DE LA RÀDIO (3)

Programa de radiopodcast creat per l'alumnat de 3r

Us donem la benvinguda a "Les estreles de la Ràdio", un espai de radiopodcast per a totes aquelles persones que vullguen escoltar-nos i passar una bona estona. Aquest programa ha sigut creat per l'alumnat de 3r de primària en l'àrea de Projecte Interdisciplinari.
Esperem que gaudiu molt amb nosaltres!

NOVETATS I CULTURA

ELS INCREÏBLES LLIBRES DEL BLASCO

Ens acompanyeu a descobrir alguns dels llibres que tenim a l'escola? Ací trobareu informació i recomanacions literàries.

ANEM AL CINEMA!

Ací podreu descobrir les últimes estrenes al cinema. Agafeu rosetes que comencem!

EQUIP ATMOSFÈRIC

Sabeu què és l'atmòsfera i per a què serveix? L'equip atmosfèric us conta tots els secrets de l'atmòsfera i la seua importància per als èssers vius.

ELS CUINERS DEL BLASCO

Els cuiners del Blasco han vingut per a donar-vos unes meravelloses i saludables idees culinàries. Quina fam!

LA NATURA EN LA RÀDIO

En aquest increïble programa descobrireu meravelloses curiositats de la natura a la nostra localitat, Elx.

MÚSICA ACTUAL

Esteu al dia en les últimes novetats musicals? En aquest divertit programa us posarem a prova! Esteu atents i atentes perquè podeu guanyar 100 euros!

MV MÚSICA

En aquest programa musical viatjarem pels diferents gèneres musicals i els principals cantants de cadascun d'aquest gèneres.
Prepareu-vos perquè no podreu deixar de cantar i ballar amb nosaltres!

HUMOR I ENTRETENIMENT

ACUDITS JAJAJA

Si vols passar-ho bé i riure com mai, aquest és el vostre programa!
En aquest divertit programa, ple de bon rotllo, l'humor és el plat principal.
Preparats i preparades per a morir-vos de la risa?

BROMES TELEFÒNIQUES

Com reaccionarieu vosaltres si rebèreu una trucada completament inesperada i que podria fer-vos perdre molts diners?
Prepareu el mocador perquè no aneu a poder parar de plorar de la risa!

ESPORT

LA PILOTA D'OR

Després d'un un increïble treball d'investigació, hem descobert tots els secrets sobre el major premi futbolístic: La Pilota d'Or.
Voleu descobrir tos aquest secrets amb nosaltres?
Aquest és el vostre programa!

ESPORTS

En aquest programa descobrireu les últimes novetats relacionades amb el món esportiu.  Preparats per a conèixer les últimes noticies esportives?

ENTREVISTES

VIATGES FANTÀSTICS

Us agradaria conèixer alguns dels viatges fantàstics que han realitzat algunes mestres de l'escola? Acompanyeu-nos a donar una volteta pel món de la ma de les mestres!

ENTREVISTES INTERESSANTS

Aquest grup de periodistes en potència han entrevistat a tres persones que treballen en l'escola i els han fet preguntes interessantíssimes! Preparats i preparades per descobrir més coses sobre el funcionament del Blasco?

LES TAFANERIES DE LES XIQUES

Aquest grup de xiquetes ha estat tafanejant per l'escola i han descobert moltes coses del Blasco. Han entrevistat a alguns/es mestres de l'escola i els han fet algunes preguntes un poc controvertides (d'eixes que tot el món vol saber però ningú s'atreveix a preguntar).

COM S'ORGANITZA EL BLASCO?

En aquest interessant programa us contem algunes curiositats organitzatives de la nostra escola mitjançat entrevistes fetes a mestres. De segur que descobrireu moltes coses!

Gràcies per haver-nos escoltat!