INSTRUCCIONS VOTACIONS

El proper 18 de novembre tindran lloc les eleccions al Consell Escolar.

Per a poder realitzar el seu vot ha d’acudir al centre al següent horari:
de 9:15h a 10:15h
– de 13:30h a 17:30h

En el cas de no poder acudir al centre el dia 18 per a realitzar la votació, pot emetre el seu vot de forma no presencial, seguint les instruccions de més abaix, enviant la seua votació a la mesa electoral del centre mitjançant missatger, familiar o mandatari, abans de la realització de l’escrutini.
Per a garantir el secret de votació s’utilitzarà el sistema de doble sobre. El sobre exterior es dirigirà per correu certificat a la mesa electoral, o bé es podrà entregar a la direcció del centre (en horari d’atenció a famílies) que el custodiarà fins que es realitze l’entrega a la mesa electoral.
Podrá arreplegar les paperetes en la consergeria del centre.

Podeu consultar les instruccions de les votacions al Consell Escolar al següent enllaç:

INSTRUCCIONS VOTACIONS AL CONSELL ESCOLAR