Documentació

Ací podreu trobar diferents documents, justificants, sol·licituds, etc…, que podeu necessitar en algun moment.
Recordeu que podeu usar algunes aplicacions per plenar i signar documents, com per exemple Adobe Fill&Sign

Adobe Fill & sign
Adobe Fiil & sign

Carta compromís família-escola: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Acord voluntariat: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tututor o tutor del volstre fill/a (soles en cas de voler participar com a voluntaris/es en les activitats pedagògiques del centre)

Justificant d’absència: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Eixida del Centre en horari lectiu: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Autorització per replegar alumnat: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.

Autorització per replegar informe: Heu d’emplenar-lo i fer-lo arribar a la tutora o tutor del vostre fill/a.