IGUALTAT I CONVIVÈNCIA

Adela Turín

Xerrada Policia Nacional / Charla Policia Nacional

Per c_sampererobledill | gen. 10, 2023

Estimades famílies:Us convidem a la xerrada per a famílies sobre Cyberbullying que impartirà la Policia Nacional el proper 20 de gener de 2023 a les 15:30h.Per a poder assistir és necessari plenar el següent formulari.Gràcies! Queridas familias:Os invitamos a la charla sobre Cyberbullying que impartirà la Policia Nacional el próximo 20 de enero de 2023 a las 15:30h.Para poder asistir es necesario rellenar el siguiente formulario.Gracias.

KIKO I LA MÀ

Per rm_pastorbevia | jul. 11, 2022

Campanya del Consell Europeu per a la prevenció de L’Abús Sexual Infantil.

Vincle afectiu a la família

Per rm_pastorbevia | des. 15, 2021

És important crear un clima de confiança a la família per a que els nostres fills i filles pugan parlar obertament d’allò que els preocupa. Des de l’escola volem oferir-vos algunes estratègies per facilitar aquesta tasca. Ací us deixem una presentació amb orientacions, enllaços a vídeos i altres documents que us poden ser d’ajuda.

ESCOLLIR LES JOGUINES NO ÉS UN JOC

Per rm_pastorbevia | des. 15, 2021