Horaris i organització de vesprades a partir d’octubre

A partir del dijous 1 d’octubre l’horari del centre serà de la següent manera:
  • Horari lectiu (classes): 9.00 – 14 hores (entrades i eixides escalonades igual que setembre, però eixint una hora més tard):
      • 2 i 5 anys infantil: 9.10 – 14.10
      • 3 i 4 anys infantil: 9 – 14
      • 1r i 2n de primària: 9.10 – 14.10
      • 3r i 4t de primària: 9.00 – 14.00
      • 5é i 6é de primària: 9.05 – 14.05
  • Horari de menjador: 14.00 – 15.30 hores.
  • Horari de vesprada: 15.30 – 17 hores.
Per la situació sanitària que estem vivint, hem hagut de prendre mesures extraordinàries i hem de ser conscients de complir enguany amb algunes coses que podríem fer d’una altra manera si la situació ho permetera. Per això indiquem els següents aspectes per a l’horari de vesprada.
  • L’alumnat que es quede a dinar podrà eixir a les 15.30 o a les 17 hores.
  • Solament podran estar de 15.30 a 17 hores l’alumnat que siga usuari del menjador. No podrà assistir al centre l’alumnat que vinga de fora.
  • Les famílies de l’alumnat que es quede a dinar ha d’emplenar el següent formulari per a indicar a quina hora eixirà, últim dia d’enviar dilluns 28 de setembre: https://portal.edu.gva.es/ceipparemelchor/organitzacio-horaria-de-vesprades/
  • L’activitat durant la vesprada a primària serà la següent:
      • 1r i 2n estaran a la biblioteca (jocs, dibuix, pintura, retalls…).
      • De 3r a 6è estaran al pati. Cada grup classe estarà en el seu espai indicat i amb les distàncies necessàries.
  • L’activitat durant la vesprada a infantil serà la següent:
      • 2 i 3 anys: migdiada/descans (eixida pel mateix lloc d’entrada).
      • 4 i 5 anys: activitats de taula (jocs, dibuix, retalls…) a l’espai del menjador (eixida pel menjador, com a setembre).
  • La recollida de l’alumnat, tant a les 15.30 hores (després de dinar) com a les 17 hores, s’ha de realitzar amb la màxima puntualitat.
  • S’ha enviat un correu de confirmació i recordatori de la inscripció al menjador (al correu que vau facilitar en la mateixa inscripció). Si alguna família no l’ha rebut, pot realitzar la inscripció al menjador des del següent enllaç: https://portal.edu.gva.es/ceipparemelchor/menjador/inscripcio-al-menjador/. Si no heu fet la inscripció, per tal de tindre una correcta organització es pot realitzar fins al dilluns 28 de setembre.