Publicat el llistat provisional d’ajudes de menjador

El 9 de setembre s’ha publicat el llistat provisional de puntuacions de les ajudes assistencials de menjador escolar per al curs 2020-2021.

La puntuació es comunicarà a cada sol·licitant en la web família en l’apartat Comunicacions, anirà informant-se per ordre alfabètic fins que es comunique a totes les persones interessades.

Com no es pot accedir al centre sense cita i en horari de secretaria, es pot enviar un correu al centre preguntant per la puntuació i es respondrà de manera individual. Cada persona interessada s’ha d’identificar en nom complet i DNI i el nom complet de l’alumne/a al correu 03003267@gva.es.

Les persones interessades disposen d’un termini de 10 dies hàbils, fins al 22 de setembre, per a la presentació, en el centre educatiu, de la documentació acreditativa en cas que consideren errònia la puntuació obtinguda o aparega com a exclosa. Cal consultar en secretaria la situació de cada cas.

Es recorda que per assistir al centre s’ha de telefonar per agafar cita prèviament per atendre’s en horari de secretaria.