23a Edició Premis Sambori. Fase comarcal Plana Baixa. Guardonades

Felicitem a les nostres alumnes Leyre Gargallo Balaguer i Ana Uriola Pintor pel seu Premi Sambori en la modalitat individual de la seua categoria de la fase comarcal.

Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Vila-real, la Fundació Sambori i Escola Valenciana us conviden a gaudir del lliurament virtual de la 23a edició del Premi Sambori de la Plana Baixa 2021. La gala s’emetrà per TV4 avui dimarts 15 de juny, a les 18.00 h, i es difondrà pel canal de YouTube de l’Ajuntament de Vila-real.