PEAFS 20/21. PRI3/4Triatló a l’escola

Gener, febrer, març 2021

Al llarg del segon trimestre d’aquest curs 2020/2021, i dins del Projecte d’Esport, Activitat Física i Salut (PEAFS) d’aquest curs, l’alumnat de PRI5/6 (Esport a l’escola) i PRI3/4 (EF+1), i de la ma de la Federació de Béisbol de la Comunitat Valenciana, ens aproparan aquest esport importat del continent americà.

A més, el passat dilluns 1 de febrer, Carlos (técnic de béisbol que està col·laborant amb nosaltres per dur a terme la unitat didàctica de béisbol), ens ha fet entrega d’una bossa de material molt completa per a que el nostre alumnat puga ficar en pràctica tot el que està aprenent. Cal dir que aquest material està subvencionat per la Fundació Trinidad Alfonso, ja que formem part del projecte Esport a l’escola +1h EF.

El programa naix amb l’objectius d’augmentar el nombre d’hores destinades a l’assignatura d’Educació Física en 3r i 4t de Primària i impulsar la promoció de la pràctica de l’activitat física i de l’esport entre l’alumnat dels centres educatius promotors de l’activitat física i l’esport (CEPAFE) de la Comunitat Valenciana. A més, aquesta iniciativa sorgeix per a complementar el programa Esport a l’Escola impulsat per la Conselleria d’*Educació, Cultura i Esport.

Moltes gràcies per aquesta dotació, segur que el nostre alumnat li trau molt de profit.