Eixida al Parc Adai. 3 i 4 anys

L’alumnat d’Educació Infantil 3 i 4 anys ha realitzat una exida de dia sencer al Parc Adai, a Nàquera (València).

A les 9h, amb les nostres motxiles preparades, tots i totes a l’autobús, i cap a les 10h ja ens van donar la benvinguda al Parc amb un gran somriure uns donyets i uns cavallers.

Mentre els i les xiquetes d’INF 3 anys ens vam convertir en donyets, els i les d’INF 4 anys es van traslladar a l’Edat Mitjana per a convertir-se en cavallers i princeses.

Esmorzar per agarrar forces i visita a la la casa-bolet de Tofu i Tofna, on vam conèixer a la tortuga Max, la qual vam tindre que salvar navegant amb el vaixell pirata. També, vam visitar i muntar als ponis , que eren molt amics dels donyets.

Mentre, els cavallers i les princeses van creuar la llaguna misteriosa dels pirates i van pujar als castells per un complicat i "perillós" rocòdrom. Vam practicar  el tir a l’arc.

A l’hora de dinar ens vam ajuntar tots i totes les companyes de Botànic Calduch, les classes d’INF 5 anys van dormir allí i tot, i després de cantar una divertida cançò, tots i totes a dinar!

Per la vesprada, vam acabar de fer les activitats que teniem pendents: visitar l’hort, montar els cavalls i  vore un obra de teatre.

Una vegada finalitzat l’intens dia, els i les simpàtiques monitores del Parc ens van acomiadar i de tornada cap a l’escola amb l’autobús, on molts i moltes de nosaltres ens vam adormir, estavem molt cansats i cansades després de tantes i tan divertides activitats i aventures viscudes i apreses.

Us deixem un resum fotogràfic de tot el que vam fer