Funcionament menjador octubre-maig

El proper dilluns 3 d’octubre comença l’horari habitual del centre, d’octubre a maig, i el menjador escolar s’adapta a l’horari habitual.

Per tant, l’horari ve determinat per la finalització de l’horari matutí i l’inici de l’horari vespertí, de manera que dilluns l’horari és de 13 a 15h, dimarts, dijous i divendres de 12 a 15h, i en dimecres, si les famílies no comuniquen el contrari a la direcció del centre, de les 13 a les 17h, realitzant diferents activitats fins les 17h.

En cas que les famílies decidiu replegar en dimecres als vostres fills i filles, us agrairiem ens ho comunicareu per preparar l’eixida, que es farà per la porta situada front el menjador escolar.

Us recordem que l’alumnat d’Educació Infantil ha de portar:

• 1 raspall de dents
  • 1 tub de pasta dentífrica infantil
  • 1 got de plàstic
  • Com ja sabeu, l’alumnat d’educació infantil que fa ús del menjador escolar, després de dinar fan una temps de migdiada, necessiten 1 llençolet finet per tapar-se mentre dormen.
  • Les famílies que ho desitgen, també poden portar babero per a dinar.
    Recordeu marcar-ho tot amb el corresponent nom i així evitar pèrdues i confusions.

I l’alumnat d’Educació Primària, per treballar els hàbits higiènics, des del menjador escolar necessitem la vostra col·laboració per treballar la salut buco – dental, motiu pel qual us demanem:

• Un xicotet necesser amb:
    • Raspall de dents
    • Pasta dentífrica
    • Got de plàstic

Us recordem que en aquest enllaç teniu disponible el menú mensual, que a més de repartir-se el proper dilluns a tots i totes les usuàries, també us podeu descarregar des d’ací.

I tota la resta de documents útils des d’ací