Ofrena Sant Pasqual 2015

El dissabte 16 de maig es realitzarà l’Ofrena a Sant Pasqual i la nostra Escola participarà. El punt de trobada serà la Plaça Major, front la tenda del Vila-real CF, mitja hora abans de l’Ofrena. La Comissió de Penyes indicarà amb un cartell on s’ha de ficar cada escola.

El ram haurà de ser amb flors blanques.

La Comissió de Penyes ens ha traslladat que hi hauran garbonets a 1 euro, i es podran encarregar prèviament a la Casa de la Festa (Plaça Mossen Ballester).

Pares/mares hem d’acompanyar els xiquets a la Basílica. Caldrà que pares, mares i xiquets anem vestits amb brusa/camisa/samarreta blanca o el traje típic.

Vos agrairem que envieu un correu electrònic a apabotanic@gmail.com o aquest reomplible a la bústia de l’AMPA per apuntar al vostre fill/a, ja que hem de comunicar a l’Ajuntament la quantitat de persones que participarem.