Carnestoltes 2015

CARNESTOLTES 2014

CIRCULAR INFORMATIVA

El proper divendres 13 de febrer, al llarg de la vesprada, de 15:30 a 17h i dins del recinte del centre, l’alumnat celebrarà el carnestoltes.

• Ed. Infantil

Cada classe confeccionarà al llarg de la setmana a les aules les seues disfresses(temàtica en funció del nom de cada grup) tant a l’aula com a diversos tallers.

• PRI1 / PRI2

A partir de temàtica intercultural, es confeccionaran les disfresses a l’aula dins l’àrea d’Educació Artística.

• PRI3 / PRI4 / PRI5 / PRI6

Tot i que cadascú pot triar lliure i voluntàriament la seua disfressa, des del centre i l’AMPA us proposem disfressar-se de temàtica personatges (contes, pel·lícules, personatges històrics, …), cadascú s’elabora la disfressa a casa si vol participar al concurs.

Concurs Carnestoltes
Participen 2n i 3r cicle. Cadascú pot triar un personatge: real, fictici, d’algun conte, pel·lícula, històric,… La única condició és que la disfressa siga realitzada de forma artesanal, i si pot ser feta per els propis alumnes amb la col·laboració de les famílies, millor. Queden fora de concurs les disfresses comprades.
Es premiarà la originalitat i la creativitat.

Activitats vesprada divendres 13 febrer
Al llarg de la vesprada l’alumnat participarà en diferents activitats dins del centre.
Es repartirà berenar amb la col·laboració de l’AMPA i amb el patrocini d’IRCO

**Les famílies de l’alumnat usuari del servei de Menjador Escolar que vullguen emportar-se als xiquets i xiquetes per disfressar-los, o podran fer a partir de les 14:30h per tornar-los a les 15:30h

Consignes
Al llarg de la setmana us anirem informant de les tradicionals consignes

L’AMPA del centre us proposa quedar a les 17:10h davant l’escola per anart tots junts fins la plaça major.