Llibres de text curs 14/15

L’AMPA del centre, per tal de donar un millor servei als seus associats, ofereix la compra dels lots de llibres des de l’associació amb una considerable reducció del cost, ja que s’adquiriran directament a les editorials.

Teniu a la web de l’escola tota la informació dels lots dels llibres i del seu preu. Per les limitacions organitzatives de l’associació, sols es poden adquirir lots complets.

Des de la web, o a la consergeria del l’escola, podeu obtenir els lots de cada curs, i si esteu interessats, fer el pagament i portar la còpia del justificant al despatx de l’AMPA, abans del dimarts 22 de juliol, per tal de poder fer amb la suficient antelació les comandes i poder disposar dels llibres al setembre.

BANC DE LLIBRES DEL 3r CICLE D’ED. PRIMÀRIA (PRI5/6)

Donant continuïtat al projecte encetat el curs passat, l’alumnat de 5è i 6è, té la possibilitat de participar-hi.

L’alumnat de PRI6 que el passat curs va participar, farà ús dels materials del banc de llibres.

L’alumnat de PRI5, després de confirmar la seua participació, l’AMPA comprarà els llibres, i al cost total descomptarà la subvenció que l’Ajuntament de Vila-real atorga a l’associació per el seu projecte, per després repartir el cost entre els participants.

És condició necessària tindre pagada la quota de l’AMPA per poder participar tant en el banc de llibres de 5è i 6è, com en la compra dels lots de llibres de la resta de cursos.

Per aclarir dubtes, es realitzarà una reunió informativa el proper

dijous 10 de juliol a les 12h a l’aula de música de l’escola.

Us recordem que teniu a la vostra disposició llibres d’anteriors curs dels cursos PRI2 I PRI4 per si voleu fer ús de l’intercanvi de llibres utilitzats.

També ens podeu trobar al despatx de l’AMPA en el següent horari:

Dilluns, dimecres i divendres fins el 22 de juliol

9 a 10h

Us deixem la informació per descarregar/consultar els lots de llibres amb el seu cost en els següents enllaços:

PRI1 PRI2 PRI3 PRI4 PRI5

PRI6

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres al correu

apabotanic@gmail.com