3r Campionat Multiesport. Cross escolar i waterpolo.

Èxit de participació escolar, vora 700 alumnes de 14 col·legis de Vila-real, a la jornada del 3r Campionat Multiesport que organitza el Servei Municipal d’Esports, i que en aquesta ocasió ha consistit en un Cross escolar per el paratge de la Mares de Deu de Gràcia.

L’activitat s’ha desenvolupat per categories, pre-benjamins, benjamins i alevins, tant en masculí com en femení.

Tots els xiquets i xiquetes han pogut mostrar les seues capacitat atlètiques en un fantàstic entorn natural, anant-se’n tots i totes a casa amb la seua merescuda medalla.

Enhorabona a tots i totes les participants per l’esforç mostrat.

Ací teniu un resum de les fotos de la jornada

El passat 22 de març, i també dins del 3r Campionat Multiesport Escolar, va tindre lloc la jornada de waterpolo a la Piscina Yurema Requena, que en aquesta ocasió la Regidoria d’Esports va comptar amb la col·laboració de l’Associació d’Esportistes Olímpics de Vila-real i del Club Waterpolo Castelló.

L’alumnat del centre que va participar va ser el de PRI4, que cada dimarts participa en l’activitat de natació escolar, i que va ser el guanyador de la jornada.

Moltes felicitats als de 4t de Primària per el seu triomf!!!

Us deixem l’enllaç de les fotos de la jornada de waterpolo i de les notícies relacionades.